Lego почне боротьбу з гендерною нерівністю
Компанія Lego оголосила про запуск проекту «Дівчаткам дорогу» і початку роботи над усуненням гендерних стереотипів в своїх конструкторах. Про це повідомили в пресслужбі датського виробника іграшок.
Таке рішення в компанії прийняли після дослідження, проведеного в семи країнах (Росії, Китаї, Великобританії, США, Чехії, Польщі та Японії) спільно з інститутом Джини Девіс з гендерних питань в ЗМІ. Воно показало, що дівчатка відчувають себе більш впевнено у всіх видах творчої діяльності, але, дорослішаючи, вони вибирають «усталені гендерні ролі». Зокрема, дівчатка менше бояться громадського осуду при виборі іграшок, ніж хлопчики (41% дівчаток проти 71% хлопчиків).
Мета кампанії «Дівчаткам дорогу» – визнати внесок всіх дівчаток, «які перебудовують цей світ сьогодні, сміливо долають всі труднощі і прагнуть знайти творче рішення будь-якого завдання». Lego хоче гарантувати дівчаткам можливість грати в будь-які набори конструкторів.
У компанії також визнають, що з хлопчики також стикаються зі стереотипами і несхваленням, коли вибирають іграшки, які традиційно асоціюються з дівчатками. «Наша робота полягає в тому, щоб заохочувати хлопчиків і дівчаток грати з наборами, які традиційно розглядалися як призначені «не для них», – наводить The Guardian слова директора з маркетингу Lego Group Джулії Голдін.
За її словами словами, Lego більше не маркує свої набори «для дівчаток» і «для хлопчиків». Замість цього в онлайн-магазині виробника з’явилася можливість вибрати товар по вподобаннях дитини.
За матеріалами Еsquire.
Всього комментарів: 0